Pessics de filosofia
Experiències i reflexions sobre filosofia i educació a secundària
dissabte, 25 d’octubre del 2014
La filosofia una preparació per la mort o la mort el camí cap a la filosofia?
VIVIRLAVIDA
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada