Pessics de filosofia
Experiències i reflexions sobre filosofia i educació a secundària
dimecres, 29 d’octubre del 2014
Podem saber tot el que hi ha o sempre hi haurà més?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada