Pessics de filosofia
Experiències i reflexions sobre filosofia i educació a secundària
dijous, 12 de febrer del 2015
La cançó d'Immanuel Kant
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada