Pessics de filosofia
Experiències i reflexions sobre filosofia i educació a secundària
dilluns, 22 de juny del 2015
De les conseqüències de convertir el coneixement en quelcom rendible: a favor de la utilitat del que és (diuen) inútil
Si no heu llegit encara el llibre, al menys mireu aquest vídeo:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada