Pessics de filosofia
Experiències i reflexions sobre filosofia i educació a secundària
dimarts, 13 d’octubre del 2015
Com podem tenir certesa de que el món és real?
Feta per: Virgo3.0
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada