Pessics de filosofia
Experiències i reflexions sobre filosofia i educació a secundària
dimarts, 13 d’octubre del 2015
És possible un govern perfecte si l'home no ho és?
Feta per: Geass 07
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada