Pessics de filosofia
Experiències i reflexions sobre filosofia i educació a secundària
dimarts, 13 d’octubre del 2015
Per què ens saltem les normes que nosaltres mateixos hem formulat?
Feta per: Pinky
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada