Pessics de filosofia
Experiències i reflexions sobre filosofia i educació a secundària
dilluns, 12 d’octubre del 2015
Si la realitat és el que creiem, què passa quan deixem de creure-hi?
Feta per Dobby
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada