dimecres, 19 de gener del 2011

Les Termes s'investiga...

Aquest és el nom del bloc que han fet els alumnes de psicologia i sociologia per penjar el material dels temes de les seves exposicions orals i els vídeos amb els seus experiments sobre condicionament operant.

Es mereix una entrada i destacada, doncs a partir d'aquest bloc d'alumnes es demostra:

-que tot el que es pot fer a l'aula no ha de considerar només el que sap fer la professora
-que no cal que la professora sigui especialista en fer vídeos, ni que ho siguin ells, per portar a terme experiències d'ensenyament i d'aprenentatge que incoporin vídeos o qualsevol altra eina
-que els alumnes saben més del que sembla a primera vista segons els sistemes tradicionals
-que ensenyar passa per integrar el que l'alumne sap, fins i tot quan no és conscient que ho sap
-que aprendre suposa superar reptes i que no hi ha res en contra de que siguin divertits
-que la nota ha de tenir en compte la dedicació i l'entusiasme i no només el resultat ajustat a un model prefixat

I moltes coses més que se m'escapen, presa de l'entusiasme i la satisfacció per la feina feta pels alumnes de psicologia - sociologia (no tots, però...ejem).
Us deixo aquí un molt entretingut. Aneu al bloc i mireu la resta: no tenen pèrdua!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada